KRALJICA BANJA - CENTAR REGIONALNOG TURIZMA, KAO NEKADA
Biznis u Vrnjačkoj Banji pokrenut je inicijativom lokalne samouprave, a uz podršku Vlade Republike Srbije, sa zajedničkim ciljem - da Vrnjačka Banja postane ponovo mesto regionalnog centra turizma, kao nekada.
Jedan od najatraktivnijih turističkih centara
Vrnjačka Banja postoji kao turistički centar već 150 godina. Kako se društvo transformisalo, tako je i Vrnjačka Banja pre šest godina, od reputacije kraljice banja dospela u nešto nepovoljniji položaj. Ipak, početkom rada na ovom projektu, a to je poslednjih par godina, Vrnjačka Banja se vratila na velika vrata i ponovo se pozicionirala kao jedan od najatraktivnijih turističkih centara u regionu.
U planu je izlazak i na svetsko tržište
Hotel Tonanti trenutno broji 146 zaposlenih. Ponosni su na njihov tim koji čine kako ljudi iz Vrnjačke Banje, tako i iz Trstenika, Kraljeva i drugih okolnih mesta. Obuka kadrova, proširenje hotelskih kapaciteta, podizanje kvaliteta usluga na što viši nivo, kao i rad na tome da Vrnjačka Banja pruži što više sadržaja samo su neki od fokusa na kojima vredno rade kako bi prevazišli ovaj period. Takođe, plan za naredni period im je i izlazak na svetsko tržiše.
Hotel Tonanti & METRO
"Sigurno je da se saradnja iz godine u godinu usavršava i sigurno je da menadžment METRO-a ima razumevanje i podršku za nas’’, kažu iz hotela Tonanti. Takođe, veruju da će u narednom periodu petnaestogodišnja saradnja uspeti da se podigne na još veći nivo.
„Od prvog dana se trudimo da budemo društveno odgovorna firma, da se svi zaposleni osećaju kao pripadnici jednog tima koji zajedničkim snagama svakog dana ostvaruje nešto više, nešto bolje."
Aleksandar Gvozdić, direktor hotela Tonanti