Uživajte u pričama koje slave uspehe naših kupaca na koje smo ponosni!
Poke Olakino
Iza restorana Poke Olakino stoje dva brata, Aleksandar i Ratko, koji su i pored toga što su odrastali na različitim kontinentima, pronašli zajedničku strast i svojim iskustvom i inovativnim idejama tradicionalni duh Havaja doneli u Beograd.
Holy Smokes zamišljen je kao mini lanac “fast casual” restorana koji ima mušteriju u centru svih svojih aktivnosti. Razvijanje novih ukusa kod klijenata, kroz konstantno unapređenje ponude na kreativan način njihov je pokretač.
Hotel Industrial smešten je u značajnom istorijskom delu Kragujevca, okružen muzejima „Stara livnica“ i „Stara Zastava“, koji su sastavni deo istorijskog kulturnog dobra „Knežev arsenal“. Pored toga što je smešten nedaleko od samog centra grada, ovaj hotel krasi miran i intiman ambijent.
Biznis u Vrnjačkoj Banji pokrenut je inicijativom lokalne samouprave, a uz podršku Vlade Republike Srbije, sa zajedničkim ciljem - da Vrnjačka Banja postane ponovo mesto regionalnog centra turizma, kao nekada.
Osnovna ideja ovog etno sela upravo je prikaz jednog tipičnog srpskog sela sa kraja 19. i početka 20. veka u njegovoj izvornoj etnološkoj formi i kao takvo velika je atrakcija kako za domaće tako i strane posetioce.
La casa del Burrito, prvi burrito restoran otvoren u Nišu, nastao je kao ideja i želja studenta završne godine gastronomije u Beogradu, da svoje znanje iskoristi i pokrene sopstveni biznis, a Nišlijama pruži priliku za novim gastronomskim užitkom.
Ferdinand knedle otvorene su krajem 2016. godine, ali je ideja za pokretanje prve specijalizovane prodavnice knedli nastala 2014. i to sasvim slučajno dok su vlasnici ovog biznisa kod kuće uživali u knedlama.
Ovaj biznis pokrenut je sa ciljem dva brata da naprave najbolji burger u Srbiji, ali i šire. Pored toga želja celokupnog tima bila je da Beograđanima predstave ,,Burger kulturu” sa kakvom se do tada nisu susretali.
Salaš 137 svoje prve goste primio je još 1998. godine sa željom vlasnika da svojim posetiocima pokaže jedan autentičan vojvođanski salaš u svom punom potencijalu.
Ovaj biznis je pokrenut pre skoro šest decenija, a motiv je najpre bio egzistencijalne prirode, ali sa razvitkom posla firma počinje da se bavi i trgovinom, ugostiteljstvom i turizmom.