Kompanija METRO tradicionalno je bila jedan od partnera festivala testa, testenina i hleba, poznatijeg pod nazivom TESTIVAL, koji se ove godine održao tokom drugog vikenda u oktobru, u Dorćol Platz-u. Ideja stvaranja ovakvog festivala kao svojevrsni omaž jelima sa testeninama, nastala je pre tri godine kako bi Srbija postala prepoznatljiva etno-gastronomska destinacija koja privlači mnogobrojne turiste i zaljubljenike u dobru, domaću, tradicionalnu hranu. Ove godine tema Testivala bile su vanilice, kao jedan od simbola srpske kuhinje.
Podrška Testivalu proizlazi iz zajedničkih uverenja organizatora i METRO-a da su domaći specijaliteti deo naše kulturne baštine i da je ključno da širu javnost kroz zabavne i edukativne sadržaje, zainteresujemo za očuvanje i unapređenje kulinarske tradicije.
U okviru programa festivala, održane su radionice vrhunskih majstora kulinarskih veština, koji su pripremali ukusne slane i slatke specijalitete od testa. Tokom dva dana trajanja Testivala radionice su organizovali i eksperti METRO HoReCa centra, u saradnji sa srpskim Juniors Chefs Club-om. Master Chef radionice oba dana vodio je tim HoReCa centra koji su činili Milica Aleksića, Master hotelijerstva i doktor nauka iz oblasti gastronomije i rukovodilac Centra, i Nebojša Veselinović, šef kuhinje METRO HoReCa centra. Oni su sa predstavnicima Juniors Chefs Club-a prvog dana pripremali ukusne specijalitete od slanog prhkog testa, gde je predstavljen i koncept funkcionalne hrane, zastupljen u samom zamesu kroz različita punjenja koja mogu pozitivno uticati na zdravlje. Drugog dana tema radionice bile su poslastice od slatkog prhkog testa, tipa vanilica, sa fokusom na funkcionalna punjenja, kao što su kremovi sa liofilizovanim voćem.
Osim očuvanja i promocije tradicije kulinarstva i malog, zanatskog proizvođača hrane, Testival kroz inkluzivne radionice, utiče i na prevenciju diskriminacije po bilo kom osnovu. Testival se zalaže za poštovanje ljudskih prava, dostojanstva, kao i jednakih mogućnosti za sve.
Testival je bio organizovan prema svim zvaničnim preporukama instituta za javno zdravlje “Dr Milan Jovanović Batut” za tržne centre i maloprodajne objekte.